MESAFE




Beni sakın takip etme dedi, henüz yolun başındaydı
Anlamadım. Durdu.
Bakmadan önce bir şeye neyi görmek isterdin
Bir şeyler hala arkanda bekliyor olabilir
Sevmek kadar küçük değil
-dur bakalım sevmek dediğin bir deniz-
Alakasız mısın yoksa her şeyden
Böyle mi öğreniyorsun kendine olan güvenini
Durma devam et
Durma, henüz geçmedin kendinden
-kendinden geçmek için harekete gerek yok-
Sığındığın mağara adamı kim
Beklemekten bu kadar yorulduysan
Neden hala bu nefret ve kin
-nefret ve kin beklemenin seremonisi-
Kimseye ihtiyacım da yok benim
Sadece seni gördüm denizde
Sahilde kendim ve kendim
Bir şeyler arıyordum
Görmekten çok anlamak için
Bakmak dediğin böyle bir eylem
Sende öğrenmelisin
-eylemin türü olmaz-
Basitleştirme kendini
Ardında uzunluk birimleri mi var
O zaman yanlış başlamışsın
Kendinden önce tanıdığın birileri mi var
O zaman sen de aldanmışsın
Beklemek ölümdür
Beklemek hayatla ölüm arasında bir korsan olmak
Ya da ağladığını senden başkasının bilmemesi gibidir.
-yalnız ben ağlamam. Islandı tüm kum tanelerim-
Şimdi başladığım yerde, bitmesi için her şeyin
Bir anlamı olması için hayaletlerin
Usulca eğilip dudaklarından öpeceğim
Yabancı mısın bu korkuya
Henüz daha hiç bir şey görmedin

-...-

Popüler Yayınlar