SES























İliklerine kadar soğuktu ve yalnızdı
Başıboş karanlık bir sokaktı
Ellerinde siyah poşetler
Anlamsız bir gülümseme vardı
Sonra sen vardın, biriler vardı
Duvarın üstünde ben vardım
Biri sana adımı duyurdu!
Adın adıma çarpınca Atila İlhan doğdu.
‘’felaketim olurdun, ağlardım’’
Birileri bu satırları bana okurdu
Ben seni düşünürdüm, ağlardım
Yıldırımdan sonra beklenen gökgürültüsü gibi
Yorganın altında seni beklerdim
O ses bazen hiç gelmezdi.

İlklerin ruhu soğuktu ve yalnızdı
Uzaklarda bir yerden seslenmek gerekirdi
Bağırmak ve irkilmek için
Bir şeyler üretmek için
Senin adını bir yerlerde geçirmek için
Tenha bir sokaktan kalabalık sokaklara
Oradan tekrar senin yanına oturmak için
Bağırmak gerekirdi. İrkilmek gerekirdi
O ses bazen hiç gelmezdi..

Kendimi kaybetmemek için saklandığım bir yer vardı
Yıl 1995 nisan ayı ve kimsecikler yoktu
Bekledim bi kaç ses daha kaldı
Sonsuz bir yolculuk için
Zamanın gerisinden gidince
Adımlarım tersinden izleniyor
Görülmemiş güzellikler görülüyordu
Biride sendin , senden başka herkes 
Çirkin kalıyordu.
Duyulmamış şarkıların ruhunu yaşamak 
Yaşamak ama istemek vardı içinde
Sesler duyup yalnız olmadığını hissetmek
Karşındakine bakarak , yüksek sesle söylemek:
‘’o ses bazen hiç gelmezdi..’’

Popüler Yayınlar