KAFATASINI KORUMA DERNEĞİ



























Hiç! İçli bir kelimeyle kendini anlamlandırmaya çalıştığın oldu mu?
Melankoli kesintisiz bir uyuşturucudur.
Herkes kendini bir noktadan sonra
Hüzünle sevişirken bulur.
Adagio’m içimden çıkılmaz bir gerilimle 
Kendini ellerime bırakıyor
Bir şiir yazıyorum duvara
Siyahın üstüne beyaz bir iğrençlikle
Hiçbir öğrenci okulu sevmez ya
Öyleyim işte uyandığımda her sabah
Çıkart şu çirkef egonu içinden; bir kafiye, bir kelime ekle
Hece hece böldüğün sevgilerine
Gece gece ağladığın kimsesizlere
Ya sen? 
Ben mi?
Hiç misin kimse misin? 
En son ne zaman birini ismini öğrenmeden sevdin

Tedirginim ben
Suya yazdığım yazılarda gördüm
Öldürdüğüm balık sayısının acımla doğru orantısını
İstemsizce kabuğuma çekiliyorum
Herkes birbirine benziyor ya!
İçip içip kusuyorum.
                          Aklımı donattığım binlerce kelimenin 
                          Kaldırım taşlarında oyunlar oynardım 
                          Büyülü bir yaprağım
                          Sonbaharımı bekliyorum
                          Anneminde dediği gibi:
                          ‘’siktir et geçer!’’ diyorum
Kaç plak etrafında tur attım her gece
Kaç plak üstüne şarap döktüm
Kaç plak eşliğinde üzerime biraz senden sürdüm
Kaç plak sesinde kendimi kendimle dövüştürdüm
Kırık bir plakta keşfettim Jimi Hendrix’i 
Ondört yaşında hisli bir çocuktum
Öyle derdi babam arkamdan
‘’bizim oğlan biraz hisli çocuktur’’
Siktir ettim anne!Hislendim baba!
Ne çok şey öğrendim nefretimden
Ve Turgut Uyar’dan.
                       Mesela hayaller kurmayı sonsuz senaryolar diyarında
                       Mesela küfür etmeyi ulu orta, utanmadan gözlerin yağından
                       Mesela reddetmeyi her şeyi, akşamüstü bir sahil kenarında
                       Mesele meselalardan öteye gitmiyordu ama 
                       Ağlayalım ölünecek halimize
Ama sen seversin böyle ansızın kaybolmaları
Sözcüklerinden belli ızdırabın
‘’Ölmek çare değil, sondur
  Korkmanın ruha faydası yoktur’’
Kimsesiz miyiz o zaman? 
Geceden azade bir düş görüyorum
Huzur: içimdeki paslı sürüngen
Adımı cesaretle değiştiriyorum!

Yorumlar

Popüler Yayınlar